Orginal G

25 12 2011

Ruim een jaar geleden heb ik een wedstrijd gewonnen op het blog van fotografe Else Kramer. Prijs was een heuse portretsessie. Nu kan ik zelf aardig fotograferen (dank u) maar zelfportretten is niet mijn sterktste kant, dus helemaal blij dat ik een keer goed op de plaat word vastgelegd. Na een aantal pogingen (1,5 jaar) agenda’s naast elkaar te krijgen en het weer mee te laten werken was het gisteren eindelijk zo ver: we gingen aan de slag in het geweldige HaKagebouw. Het wordt momenteel flink gerenoveerd, gelukkig had ik geen stofmaskert bij, kuch. Maar wat een geweldig gebouw is dat en we mochten overal gaan en staan waar we wilden. En er zijn heel veel prachtige details in het pand, zoals de foto met de kluis die je hieronder ziet. (jaja eigenhandig gekraakt). Moest eerst wel wat huppelende ontspanningsoefeningen doen maar daarna voelde ik de kou niet meer, kwam mijn gezicht in de plooi en begon de gangstervlam in mij weer te branden.
Dankzij het coole gebouw en de meer dan capabele fotograaf is het een vette gangster-shoot geworden, ja dat zeg ik zelf. Tijdens de opnames zijn er nauwelijks slachtoffers gevallen. Hieronder een impressie met een aantal plaatjes. Later volgt er nog wel meer. Met dank aan Radical Ronny en Fotogravizer voor het uitlenen van de accesoires.


Acties

Information

Geef een reactie

