Ren je Rotte! (nu even niet)

13 10 2011

Zoals je wellicht al eerder had vernomen was het mijn bedoeling om a.s. zaterdag een memorial run te gaan ondernemen van 23 km, ook wel bekend als het rondje Rottemeren.

Helaas moet ik daar voor nu even van afzien. De afgelopen weken heb ik bij het trainen steeds meer last gekregen van een lopersknie. Een vervelende maar niet blijvende blesure, het enige wat je eraan kan doen is niet teveel lopen en dat is precies wat je niet moet doen als je zo een klere eind wil gaan rennen.

Ik ben bereid om stuk te gaan maar niet kapot!

Oftewel ik stel het even uit, ik blijf in training en hoop voor het einde van het jaar mijn doel aslnog te gaan halen! #fitisdashit!


Acties

Information

Geef een reactie

