Nirve Switchblade Blue Three Speed

5 08 2007

En dat is weer een droom die uitgekomen is. Had dit al heel lang in mijn hoofd zitten en wist ook wel wat ik wilde en toen ontdekte ik de Nirve bikes. Heb mij op marktplaats begeven en toen was het een kwestie van tijd en geduld. Missie geslaagd. Fiets rijdt als een zonnetje, het is sliden en gliden. En de aanspraak is ook prima, ik weet niet wat beter werkt een klein hondje, een kinderwagen of mijn Nirve Switchblade …
Helaas zonder bagagedrager :-)

Even de onderdelen voor zoekmachine types:
Nirve Switchblade, Nirve Chopper frame, Three speed, Blue, 24″ FatAss rear tyre, 26″ BadAss front tyre, Chopper bars, Chopper forks, Disc Brake front, Coaster brake rear,1 1/8″ threadless Nirve seat, Rear & front fender, bike length approx 7ft.

Ik ben er weer van tussen even nog een stukje cruisen voor ik de bbq op ga starten. Meer foto’s hier.


Acties

Information

Geef een reactie

