Uit de mouwen

13 11 2006

Vandaag op gesprek geweest bij een wervingsbureau. Goed gesprek en word voorgedragen voor twee functies bij een telco mbt hun mobport. Komen nog een paar purtunities aan maar dat zou voor later zijn. Ben benieuwd. Donderdag iig ook nog een gesprek om voor een aantal dagen in de maand een website bij te gaan houden. Leuk extraatje als ik weer een baan heb. En dan moet er nog een föhn komen van het bureau waar ik vorige week was. Die hebben mij ook voorgedragen voor twee functies. Als het zo doorgaat ben ik voor kerst directeur, heb ik een vrouw en kinderen, een huis en lachuh joh.


Acties

Information

Geef een reactie

