Klemzak Balklem

2 08 2006

Een dagje strand is voor de Kroaat Mario Visnjic,
alias Klemzak Balklem wel heel pijnlijk afgelopen. Nadat Mario was gaan naaktzwemmen, ging hij in een strandstoel liggen. Waar Mario alleen niet aan had gedacht was het feit dat er nog wel eens wat wil krimpen in het koude water.
Zijn ballen bijvoorbeeld, die door de houten latten van de strandstoel gleden. Toen Mario op wilde staan bleek dat zijn ballen weer normale proporties hadden aangenomen. Hij kreeg ze niet meer tussen de latjes vandaan en moest de hulp inschakelen van het strandpersoneel. Die stuurden iemand om de stoel doormidden te zagen.
(van nu.nl)

Volgens mij krimpt alleen de zak, maar dat mag de pret niet afklemmen.


Acties

Information

6 responses

3 08 2006
Ellen

Waarom lig ik daar nou niet naast…….ik had mij begilt van het lachen. *grijns*

10 08 2006
Bianca Kaim

He daar,
Gister op de skate zijn er foto’s gemaakt van mijn kleine……ik vroeg om een kaartje maar die had de fotograaf niet bij zich. Ik vroeg me af waar en wanneer de foto’s te zien zijn?
Graag zie ik jullie antwoord tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bianca Kaim

19 10 2006
chris

Ben je Bianca uit Goudriaan???

20 10 2006
Oof

Denk dat je dan bij Bianca moet zijn :-)

20 10 2006
Oof

Denk dat je dan bij Bianca moet zijn :-)

6 07 2010
Booova

Домейнер. Покупка радиаторы
Требуется штукатур
http://build.su/index.php?s=60fcda64a4dddd6d3f1ebbd9a9e5500d&act=SF&f=341

Geef een reactie

