Zomercarnaval 2006

30 07 2006

De foto’s dienen van boven naar beneden bekeken te worden indien er prijs wordt gesteld op een chronologische volgorde, die er trouwens ook is als je bovenaan begint maar dat is dus eigenlijk de laatste foto. Het zomercarnaval was warm, heel warm. Laat even weten welke jouw topper is. Het zijn er 187 en ik heb al gezeefd :-) Vond zelf het beugelmeisje erg fijn, voelde echt een band.

            

            

            

            

            

                       

                   

         

          

         

                

            

            

            

            

            

            

               

      

         

                          

            

            

            

            

            

            

            

            

            

        

             

                     

   

       

         

     

         


Acties

Information

8 responses

30 07 2006
Ellen

Ik ga voor foto 0084, daarna foto 0086 en als derde de zeer treffende blote billenfoto 0264.

Maar eigenlijk zijn ze allemaal zeer geslaagd en krijg je zo een mooi beeld van het feest. Had er best wel bij willen zijn.

30 07 2006
Oof

Thanks en dan te bedenken dat ik er nog 180 heb weggelaten :-)

30 07 2006
Peng

Ik vind 151 wel okee, maar ik houd dan ook erg veel van kanaries (en voetbal).. ;-)

31 07 2006
Oof

Nu.nl heeft net foto 230 overgenomen :-) Check de fotopagina!

2 08 2006
Titu

Mooi al die foto’s. Ben er bij het eendrachtsplein bij geweest. Geeft echt goed de sfeer weer. Mooi vrouwen, stoere mannen, relaxte mannen, enthusiast publiek en kinderen met hun eigen beleving van het carnaval.
maar doe mij maar 390. was wel een mooie meid

2 08 2006
oof

@Titu: Dan hoeven we daar geen ruzie over te maken. Ze zal binnen twee dagen na betaling bij je afgeleverd worden.

3 08 2006
Esther

Gaaf zeg !Kan gewoon niet kiezen.. zo was ik er toch een beetje bij..
( ben in de nieuwe-huisje-opknap-Modus, red. )

3 08 2006
oof

Thanks, ik kon ook niet kiezen vandaar :-)Succes metb je huisje inderdaad zag het in de msn staan

Geef een reactie

