Kingpin Beadle Stuk

29 06 2006

Het seizoen gister weer geopend voor een aantal. Lekker stuk geskate met stramme maten. Ik niet want heb heel het hele jaar elke dag trein-kantoor-versa geskate met mijn oude vertrouwde Beadles. Niet die die ene keer dat er ijzel lag, toen ben ik maar gaan wandelen. Zelfs sneeuw heb ik onder de wielen gehad. De regen, het regent elke ochtend in Alphen, heeft me ook een behoorlijk aantal excellente lagers gekost (Abec 9) en nu komt tie (dan hè), de kingpin en het huisje waar die in is gedraaid is helemaal dol en daardoor zit mijn rechtervoortruck helemaal wiebel. Das niet fijn want de Beadle Rollerskates zijn een uitstervend ras. Al minstens 10 jaar worden de plates niet meer gefabriceerd en de reserve onderdelen raken uitgeput. Betekent dat ik bij de oude baas aan moet kloppen daar dat het enige adres in Nederland is die het kunnen fixen. Dat moet ik maar snel gaan doen want die stramme maten staan alweer te popelen.


Acties

Information

2 responses

29 06 2006
Ellen

Wat een gave foto zeg. Ik zag eerst niet goed wat het voorstelde, totdat ik hem uitvergrootte. *cool*.

30 06 2006
Oof

Verhaaltje is ook meer omdat ik niet alleen een foto wilde plaatsen.

Geef een reactie

