Catcast

5 06 2006

Mijn eerste hartverzakking heb ik inmiddels te pakken. Vanochtend wakker gworden van een natte neus van Pindakaasje op mijn neus, daarmee doelend op voedertijd … grrmbl … 08.30. Beneden aangekomen geen Obi Wan in zijn hokje, alle hoeken en gaten van de woonkamer, waar ik hem eerder uit gered had, geïnspecteerd … helemaal niks. Wel kwam ik op het overloopje naar boven een plasje water tegen wat niet direct aanwijsbaar kattenzeik was (wat het later wel bleek te zijn, bleekwater later).{Die kleine kan die trap toch niet opgekomen zijn? Dat is vergelijkbaar met moi die de mount Everest bestijgt.} Systematisch mijn woonkamer gedemonteerd wat op zich een paar interesante archeologische vondsten opleverde, maar nog steeds geen kleine vriend. Op mijn knieën voor Yoda was mijn laatste redmiddel en the Force wees mij toch naar de bovenverdieping (ehm dat was na het verplaatsen van de kachel en de ijskast). Boven was nog één plek wat zou kunnen en dat was een instabiele Tower of Death met dozen vol foto’s, cd’s en verouderde electronica afgestapeld met oude kleren. Na het een en ander verwijderd te hebben zag ik tussen muur en dozen wat haar en al ook al snel een ruggetje, wat er op het oog slap bijhing met het kopje naar beneden. Het moment van de hartverzakking (11.30) was daar maar gelukkig van korte duur. Toen mijn hand richting nekvel ging klonk er een welhaast een vrolijk geblaas. Ik zie nu wel in dat het één-ouderschap geen lichte klus gaat worden. Dag 3 … Drie katers zoeken lief poesje …


Acties

Information

4 responses

6 06 2006
Eyes

Poesjes opvoeden… dat is geen makkelijke klus.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de archeologische vondsten.

6 06 2006
Ellen

Het huishouden van Jan Steen. Heerlijk!…..wat zal jij het nog druk krijgen. :-)

7 06 2006
Oof

En dan heb ik het nog niet gehad over het kadootje van de volgende ochtend: Eerst kotsen in mijn sokkenla, vervolgens op mijn bed diaree en toen ik dat had weggehaald nogmaals kotsen op mijn schone laken en dat … om 06.10. Maar vannacht is het helemaal goed gegaan. Geen rare dingen verder … gelukkig.

7 06 2006
Ellen

hahahaha………..mijn god…..wat een drukte zo smorgens vroeg.
Ik zit hier met een big smile te lezen.

Geef een reactie

