We zijn om

18 05 2006

Weblog_1Joepie … dat wordt lekker klussen om mijn log weer een beetje toonbaar te maken. Web-log is overgegaan op een nieuw systeem en de logjes zijn er licht door gemuteerd. Inmiddels maar een standaard lay genomen tot ik er zelf een kan klussen want het zag er echt niet uit. Maar ja, je mag niet klagen met zo’n gratis service. Het schijnt allemaal wel fixbaar te zijn. Het zal pas het weekend worden dat ik kan gaan beginnen … maar hee … dat is morgen al.

update 19-05: Inmiddels alles weer redelijk onder controle. Blijf alleen die balk boven mijn kopfoto houden. Volgens mij kan je de de foto elk gewenst formaat geven of moet het aan een bepaalde verhouding voldoen?

Tip: zet geen foto’s op web-log, kost alleen maar bandbreedte, voor je het weet sta je op zwart.


Acties

Information

5 responses

19 05 2006
andy

Hee Ollie… staat hier ook nog weleens iets leuks om te lezen ??? Vond je vorige log een stuk interessanter, hahaha. Hoe is het nou ? Heb je je baan nog ? Opvakantie en ik zijn verhuisd na vandaag naar een nieuw kantoor. Binnenkort opening dus dat hoor je dan nog wel. Was nog bij je in de straat om een ijskast op te halen die ik vi marktplaats had gekocht.

Gr.

Andy.

19 05 2006
Oof

Je komt ook op een lekker moment binnen, heel mijn lay-out is sinds gister verneukt maar goed. Heb inderdaad wat weining geschreven de laatste tijd, was de weinige tijd die ik over had meer met fotografie bezig. Ik ga het wel oppakken, maar eerst de lay onder handen. Enne ik heb mijn baan nog … (kijkt er heel cryptisch bij haha)

19 05 2006
Oof

Mmh en net zag ik ineens weer mijn oude lay-out. het is ook niet niks als je 200.000 weblogs moet omzetten.

20 05 2006
test

test

20 05 2006
Greetje

Dit is allemaal niet goed voor mijn evenwichtsorgaan. Zucht.

En ik ben benieuwd naar je persoonlijker verhalen, zoals ik hierboven lees komen die ook weer. Yihaa.

Geef een reactie

