Ledpretletterzetter

20 02 2006

Vorig jaar heb ik voor mijn verjaarding van die led-lampjes voor op/aan de fiets gekregen. Verdomd aardig als je geen bekeuring wilt krijgen voor rijden zonder licht, dubbel minder als je dan een bekeuring krijgt omdat je ze vergeten bent. Precies! En nu zag ik bij haar een dag of twee gelee een logje over funky led applicaties en bedacht me dat ik nog niet zo lang geleden een foto-experimentje met die ledfietslampjes had gedaan. Pli Pla Blij …
Weer een Logje Erbij!


Acties

Information

18 responses

20 02 2006
eyelabel

Cool, welk materiaal heb jij gebruikt om ze vast te plakken?! 8) Daarop volgt de serieuze vraag: hoe heb je dat gedaan zonder (zichtbare) handjes?

21 02 2006
Oof

Een voldoende lange sluitertijd, volgens mij was het 8 sec. En als je weinig overig licht hebt vallen de handen weg. Het schrift duurde ca 4 sec waardoor eventuele handjes wegvallen. Onderaan de b kan je nog net het hele lampje zien.

21 02 2006
hanneke

hey!! hallo!!

ik vroeg me al af waarom die andere web-log van je niet meer ge-update werd, maar ’t was dus echt “tot zover”

Leuk je hier weer eens te zien, en ik zal je link veranderen!

(by the way, je bent lekker bezig!)

22 02 2006
eyelabel

Netjes, vraagt om verdere experimenten met dergelijke uitkomst!

22 02 2006
Oof

@Han: Welkom terug verloren schaap:-) Ja het was echt tot zover, maar hier ben ik eigenlijk ook niet.
@Eye: I do, I will and shall continue!

22 02 2006
eyelabel

Mooi perspectief…

22 02 2006
Oof

Maar heb voor dergelijke foto’s wel een lieftallige assistente nodig …

22 02 2006
eyelabel

Wie o wie biedt zich aan…direct in de aanbieding is te snel, er is vast wel iemand…

22 02 2006
Oof

Ik heb geen haast, geduld zelfs, daar dat meestens iets schoons opleverd. (met mijn onderbroeken lukt het helaas nog niet)

23 02 2006
Silvie

Hmmm heb foto’s nodig van de band…voor de pers….kan ik je inhuren? ;)

23 02 2006
O-Ishi

Een web-log wordt ook wel gezien als het vroegere uitangbord en ja ik ben te huur voor de skills die ik hier laat zien. Lijkt me leuk om te doen!

23 02 2006
Silvie

echt waar? Hmmm en wat zijn de kosten? En kun je 25 maart? hahahaha als je echt interesse hebt, mail me dan even?

23 02 2006
Oof

Ik mail de tarieven wel anders weet iedereen dat ik loaded ben ;-)

23 02 2006
Silvie

hahaha oké

1 03 2006
hanneke

zo, je staat nu eindelijk bij mijn links; je kunt me hier nu dus vaker verwachten ;)

1 03 2006
Oof

@Han: Dat doet een mens goed!

1 03 2006
hanneke

gelukkig.

en als je me beu bent, moet je maar weer een nieuwe web-log openen. duurt toch een half jaar voor ik je weer vind :P

1 03 2006
Oof

haha, ik ben pas net geopend, eerst even proefgedraaid.

Geef een reactie

