Raad de Plaat

12 02 2006


Acties

Information

12 responses

13 02 2006
Scheisse

Ja, dat is onmiskenbaar een draaitafel. Het pennetje waar de plaat overheen valt.

16 02 2006
Silvie

Of de kogel…die nog niet door de kerk is….

(als je nog niet op de foto hebt geklikt voor het antwoord tenminste)

17 02 2006
Scheisse

Zeg, komt er nog een bevestiging van mijn vermoeden?

17 02 2006
Oof

Mischien moet je de merde uit je ogen vrijwen en effkens de reactie hierboven lezen of gewoon op het plaatje klikken ;-)

17 02 2006
Peng

Maak je geen zorgen O., Scheisse is ongevaarlijk, mits je hem af en toe een biertje geeft… ;)

17 02 2006
Inmenger

Volgens mij staat er “raad de plaat” en niet raad de foto.

18 02 2006
Peng

@ Inmenger; Dat vind ik voor discussie vatbaar. Een foto kan nog steeds net zo goed een plaat zijn. ‘Op een gevoelige plaat vastleggen’, enzo. :)

18 02 2006
Innemer

Er staat wel duidelijk een plaat van een plaat achter de plaat.

18 02 2006
Peng

Daar drinken we dan maar op. :)

18 02 2006
Silvie

Ik heb gezien (by the way) dat jullie het bij Les 2 Alpes erg gezellig hebben gehad, de diavoorstelling geeft een goede impressie van de sfeer weer.

18 02 2006
Oof

En dan te bedenken dat ik vanaf 3 maart alweer in de sneeuw zit :-)

19 02 2006
Silvie

Wow…gaat goed daar of niet? hahahaha

Nou…ik ga voor het eerst sinds 15 jaar weer eens vliegen, in mei, naar Turkije. Ik dacht…de vogelgriep is toch al bijna hier, dan kan ik net zo goed daar heen gaan. We gaan eens een keer een luier (in de zin van nietsdoen hahaha)en zon vakantie doen in een 5 sterren resort!

Geef een reactie

