Lichtmuziek

6 12 2005


Acties

Information

7 responses

8 12 2005
Silvie

Allereerst nog even welkom thuis O (laat, ja ik weet maar ja niet minder van harte)

Ziet er puik uit hierboven, leuke jongens zijn jullie ook, hoewel niet mijn muziek zou ik wel een avondje willen doorbrengen met zo’n trio ;)

8 12 2005
O-Ishi

Thanks Syl, beter wel een reactie dan kijken kijken en niks schrijven ;-) Maar we zijn van alle markten thuis hoor van vroege seventies tot nu.

8 12 2005
Peng

Leuk altijd die foto’s met lichtstreepjes. Wordt met oud nieuw straks ook weer genieten van foto’s met zwaaiende sterretjes erop. :D

8 12 2005
O-Ishi

Ga er binnenkort ook verder mee, heb snwbrd reclames ermee gezien echt te lauw

9 12 2005
Silvie

Hmmm ik krijg een mijlpijl verjaardag in juni, zou jullie graag laten draaien op mijn feestje maar kweet niet of ik centjes genoeg heb :P

11 12 2005
Hedde

Wauw!!! Erg gaaf!!!

28 01 2006
Peetjuhhh

Fijn weekend!
Liefs Peetjuhh

Geef een reactie

