D.O.A.

6 12 2005

Draaimoment O-Ishi Alpes


Acties

Information

4 responses

8 12 2005
Jade

het draaimoment wil bij mij niet draaien ookal heb ik de speler op de pc staan die daarvoor nodig is. :?

8 12 2005
O-Ishi

ik heb hety op de zaak ook, ga kijken wat ik er aan kan doen

13 12 2005
Jade

Al gekeken?

13 12 2005
O-Ishi

Ja ik heb er zelfs een ander achter gehangen maar het werkt alleen bij mij thuis. Was ook wel erg kort, mischien dat ie het daarom niet trekt. Ik stuur hem anders wel even.

Geef een reactie

