Overhangsdraagconstructie

16 11 2005

Er is een kanten een andere zijde.


Acties

Information

4 responses

17 11 2005
Peng

Pst, O.
Wat ik overigens ENORM irritant vind, is het feit dat ik steeds terugmoet naar je beginpagina als ik op een logje gereageerd heb, als ik tenminste nog een volgend logje wil lezen. Waarom heb je dat eigenlijk zo gedaan?

1) Vanwege het ‘less-is-more’ principe (in dat geval is het een ERG onhandig principe) ;)
2) Om meer hits op je startpagina te krijgen (Gij ijdeltuit!!) ;)
3) Om mensen dagelijks te laten terugkeren zodat ze zich niet het schompes hoeven te klikken. (leuk bedacht, maar ik heb niet elke dag tijd) :(
4) Omdat je het liefst zo min mogelijk reacties krijgt. (lekker rustig hoor) 8)

Met allerhoogachtendste groet,
Peng
;)

17 11 2005
Peng

PS scherpe foto’s, trouwens, erg mooi weer.

17 11 2005
O-Ishi

5) Totaal niet bij stil gestaan :P

18 11 2005
Peng

Dank u, dank u, dank u voor de aanpassing. :D Ik ben weer een happy clicker! :D

Geef een reactie

