Herlancering AEL

30 10 2005

Vanavond met een goede vriendin uit eten geweest bij mijn favoriete Turkse restaurant. Wat schetst mijn verbazing als ik binnenloop … het hoofd van Abu Jahjah. De leider van de AEL zit aan het tafeltje naast mij met wat te discipelen te overleggen. Ik kan u derhalve melden dat er een herlancering van de AEL zit aan te komen. De vorige lancering is een wat stille dood gestorven omdat de AIVD een “lekker mokkel” in de omgeving van het bestuur van de AEL had gedropt en die bracht zovelen het hoofd op hol dat er alleen maar onderling gekonkel overbleef. Het was opvallend dat alle dames die vandaag bij hem waren ook het predicaat “lekker mokkel” krijgen.
(Theo van Gogh noemde hem niet voor niks “De Pooier van Mohammed”)


Acties

Information

5 responses

30 10 2005
heyrik

speel je deze info door aan de aivd?

30 10 2005
O-Ishi

Ik sta op de rss-feed van de AIVD.

30 10 2005
Jetje

Levensgevaarlijk die mokkels 8)

31 10 2005
Greetje

Sta je nu op de zwarte lijst? (en damn, ik nu ook? :?)

31 10 2005
O-Ishi

@Greetje: Eerder op de witte lijst. 8)

Geef een reactie

