Respect en verzonken gedachten

28 10 2005

Gisteravond een aparte lange ouderwets ongeplande stapavond vol in elkaar klinkende netwerktoevaligheden gehad. Had het idee er een leuk logje van te maken, maar voor ik ging beginnen deed ik eerst mijn logronde. Daarmee bezig lees ik echter op het log van een vriendin dat haar ongeneeslijk zieke moeder na een veel langer dan voorspelde periode de rust heeft gevonden in lichaam en geest om naar haar volgende fase te gaan en de moedige strijd alhier op te geven. Sterkte <a href=”http://www.quil-online.com”>Q</a&gt;. En voor die lieve stoere mams van Q dit logje en voor het feit dat zij het destijds mogelijk maakte dat Q en ik elkaar konden ontmoeten, dat was echt zo cool van haar.


Acties

Information

2 responses

29 10 2005
Greetje

Mooi logje.
Sterkte voor je vriendin en liefs voor jou..

29 10 2005
Schipzo

Veel sterkte en gecondoleerd.

Geef een reactie

