Can you hear the dolphin’s cry?

11 10 2005

Lieve Vin,

Ik was vandaag bij je moeder. Heb wat spullen afgegooid van de KikaRow voor Opa Albert, nog van de aankomst in Rotterdam. De KikaRow is trouwens helemaal geslaagd, er is dik 250.000 euro opgehaald voor onderzoek naar kinderkanker. Je bent trouwens ook nog een paar keer op tv geweest. Dat zwemmen met de dolfijnen was zelfs bij SBS6 en je moeder heeft een interview gegeven .. wie had dat ooit kunnen denken. Heb je moeder ook laatst meegenomen naar een klassiek concert, jij had dat ook zo vet gevonden, al die sound. Merel vroeg of ik die stoere offroad step mee wilde nemen, was helemaal verbaasd dat ie er nog zo goed uitzag. Ik geef hem aan een vriendje van me die er heel blij mee zal zijn. Maar man, wat mis ik je joh. Het lijkt net of het een paar maanden geleden gebeurd is, maar morgen is het al een jaar geleden. Tijd kan ook snel gaan als je niet zo veel plezier hebt, maar we slaan ons er wel doorheen hoor, het zijn gewoon van die momenten dan is alles zo unfair en hard. Hoop dat je daar ons allemaal nog een beetje volgt en stuur gerust bij als het je nodig lijkt.

Laters Gozert,


Acties

Information

8 responses

12 10 2005
Jetje

Vinnie had een goede vriend en ik denk O ook nog steeds ;)

12 10 2005
O-Ishi

Ben vandaag eerder van mijn werk gegaan om hem een passende groet te brengen samen met o.a. zijn vader en moeder, dat is gelukt en het was mooi.

12 10 2005
Ellen

Ontroerend. Ben eigenlijk een beetje woordeloos.Time fly’s inderdaad, ook als je geen fun hebt. Sterkte.

14 10 2005
Aquila

Ah… deze bijzondere dag bedoelde je, dan was het zeker een behoorlijke kluif om te lezen. Onbewust min of meer toch een beetje met ‘het zelfde maar dan anders’ bezig.
Maar dat het alweer een jaar geleden is joh?! Tijd kan inderdaad snel voorbij gaan zonder dat je veel plezier hebt. Maar goed, jij ook de haren in de wind houden he?!

15 10 2005
O-Ishi

@Q: Door mijn neus sta ik altijd in de wind :-)

20 10 2005
Silvie

Weet je Ollie? Het toeval wil, dat ik mijn weblog begonnen ben op de dag toen Vin overging. Mijn logje was een ode aan een webartist die me vaak inspireert tot het schrijven van teksten.

Omdat ik ervan overtuigd ben dat zijn ziel omgeven is met liefde vond ik onderstaand gedichtje wel toepasselijk voor the Vin.

Tomorrow with love xxx Silvie

20 10 2005
O-Ishi

@Syl: Dat slaat ook wel erg op de fase waarin ik me nu begeef. Enneh toeval dat bestaat al een paar jaar niet meer.

20 10 2005
Silvie

Ik weet het, ik geloof er ook niet in, in toeval.

Het is de kern waarmee ik alles letterlijk en figuurlijk kon overleven. De kracht van de morgen, dat alles een eigen plek en tijd heeft en dat hoe dan ook, alles ooit weer goed zal komen hoe donker je dag ook is.

Geef een reactie

