CD2

6 09 2005


Acties

Information

6 responses

6 09 2005
Schipzo

Ik ken alleen * oens oens oens oens *

6 09 2005
O-Ishi

Ach ik probeer van alles wat mee te pikken.

7 09 2005
Peng

Ik ben ZO blij met mijn Itunes! Lekker alle jazzkanalen afstropen. 8)

7 09 2005
O-Ishi

Daar heb je niet perse I-Tunes voor nodig hoor. Die functie zat bv in WinAmp al jaren ingebouwd. En ik wil toch het liefst ook alles hebben wat ik luister :-)

7 09 2005
Jenni

Het wordt me vast wel vergeven dat ik geen moer van deze log snap. Ik ken ook alleen oens oens oens oens.

9 09 2005
hanneke

ik snap het ook niet…?

Geef een reactie

