Repo The Vin

26 04 2005

Op 18 april was de doop van The Vin, de roeiboot die, om geld op te halen voor stichting Kika, heen en weer naar Engeland gaat varen. Aldaar was ook Seaport TV, de lokale zender van IJmuiden en omgeving en die hebben een erg goede reportage gemaakt over KikaRow. Je ziet de doop, uitleg tocht en een interview met de opa van The Vin en helemaal speciaal !!! aan het eind van de reportage zie je beelden van The Vin op Tenerife alwaar hij met dolfijnen heeft gezwommen. Voor de reportage klik je hier
(duur ca 10 minuten, Vin met dolfijnen op 9 minuten, je kan evt daarheen scrollen)


Acties

Information

6 responses

26 04 2005
Greetje

Indrukwekkend.
En het moet je veel doen om deze beelden te zien…

27 04 2005
O-Ishi

Ja hij kwam wel even binnen. Ik wist niet dat het er inzat.

27 04 2005
Greetje

Onverwacht cadeautje..
Misschien kun je het zo bekijken.

27 04 2005
Silvie

“Ik staar over het water, dat net als ik…ooit in beweging was”.

Wauw Ollie, wat mooi dat stukje met the Vin…ik had me al een beeld gevormd van hem maar was blij met deze bewegende beelden. Een bijzondere jongen deze knul!

28 04 2005
O-Ishi

@Sylvie: Dat was ook de bedoeling en een bijzondere knaap is het.

30 04 2005
Aquila

Jeetje Ol, ben nog steeds een beetje… pfff… Zelfs bij mij brachten de bewegende beelden herinnering op aan Vinnie. Kan me een klein beetje voorstellen wat er door jou heen zou moeten hebben gaan. Het is mooi in elkaar gezet en hoop dat alles gaat lukken in augustus!

Geef een reactie

