Bosbeekboyke

24 04 2005


Acties

Information

12 responses

24 04 2005
eyelabel

Mooi ventje op een intiem moment!

24 04 2005
O-Ishi

@Eye: Het gebeurde voor mijn neus, twijfelde geen moment, camera aan, paar stappen naar voren, door de knieën, adem in en hou vast, beslis en tjak.
ps: Durf je niet te rijmen?

24 04 2005
hanneke

een bekende van je Ishi?

24 04 2005
O-Ishi

Totaal en uitermate volslagen onbekend.

24 04 2005
hanneke

hmm.. ok.

weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken eigenlijk. aan de ene kant ben ik het met eyelabel eens, en vind ik de groene tint erg mooi (photoshop?). aan de andere kant.. tja. hoe zeg ik dat? een gevoel denk ik. weet t niet. ik denk er nog even over na, goed?

25 04 2005
eyelabel

Hahaha, jawel met sinterklaas wil ik mij wel wagen aan de korte rijmpjes, daarbuiten doe ik het liever met volzinnen ;)

25 04 2005
O-Ishi

@Hanneke: Het is inderdaad een groen filtertje en nog wat geklooi. Volslagen express. Maar ik zal de originele er wel even achter hangen.
@eye: kan aan mij liggen maar een volzin vereist naar mijn idee toch op zijn minst 1 werkwoordsvorm …

25 04 2005
O-Ishi

ben wel erg volslagen vandaag

25 04 2005
koffiekitten

vind het mooi ! beter dan de origineel :)

25 04 2005
Ssie

Ik vind de groene versie ook het leukst … apart sfeertje krijg je erdoor…

26 04 2005
O-Ishi

Ik moest het doen met het moment, kon alleen zo snel mogelijk klikken.

26 04 2005
koffiekitten

weetje het lijkt ook op een oude foto… ala 1970’s

Geef een reactie

