Wellness International Network / Multi Level Marketing Scam

8 11 2004

Om de zoveel tijd duiken ze op. De pyramide spelen en andere aanverwante ideeen. WIN (Wellness International Network) bestaat al 10 jaar in Nederland en om de zoveel tijd steekt het de kop weer op. Kortgeleden zag ik dat een kennis van een kennis er in was getrapt en kwam ze de afgelopen meerder malen tegen op vacaturesites. Op een van deze gasten ben ik in gegaan en hieronder kan je mijn mailwisseling lezen. Inmiddels heb ik ook de nodige info doorgestuurd naar de redacties van de Kassa (Vara) en Opgelicht (Tros). Nadat ik op de vacature had gereageerd had ik binnen een uur de heer G.B. aan de lijn. (Al zijn gegevens zijn bij de redactie bekend: woonadres, telefoonnummers, bedrijfsgegevens). Ik gaf aan dat ik nog niet zijn website had bekeken, wat ik wel had gedaan, dus je verwacht wel wat extra info over het bedrijf van deze golddigger. In zijn mail alleen maar een uitnodiging voor een meeting. Daarop heb ik hem de volgende reactie gestuurd:

Beste G.,

Ik heb me er even verder in verdiept. Het blijkt dat er welerg veel mensen met exact dezelfde sites aan het opereren zijn. Als je op alle andere “wellness” sites kijkt zie je dat het bij geen van allen te doen is om de produkten, maar om het winnen van nog meer deelnemers. De produkten zijn bijzaak en staan meestal niet eens duidelijk op de voorpagina vermeld. Vervolg cursussen gaan geld kosten. En je inkopen als distributeur ook en omdat terug te verdienen haal je zoveel mogelijke anderen over om ook mee te doen. Toch? maar check bv deze link bij google … meer dan 563 sites in nl die allemaal hetzelfde vertellen … doe mee en wordt ook rijk.
Klik LINK
en voor meer uitleg over hoe het in elkaar steekt moet je ook zeker deze pagina’s lezen. Redelijk tot zeer verhelderend. Hier een artikel over deze Financial Scam en een artikel in de Fortune

Vind het eigenlijk schokkend dat je via http://www.werk.nl werklozen mensen wil meetrekken in een dergelijke scam, maar waarschijnlijk ben je al zover heen, dat je de realiteit uit het oog verloren bent. Ik hoop voor je dat je
er nog op tijd van weg kunt komen en niet teveel mensen meesleept in de misere van de MLM. Bij deze wil wil je ook even meedelen dat ik niet aanwezig zal zijn op de meeting van 8 november.

De reactie van G.B. van WIN (Wellness International Network):

Beste O.,

Goed dat je onderzoek hebt gedaan naar mijn Bedrijf Wellness International Network, een fantastisch bedrijf met ongekende mogelijkheden. Iedere deelnemer krijgt een website bij aanmelding, dus dat je veel websites tegen komt kan kloppen. Wij bestaan 12 jaar in de Verenigde Staten en 10 jaar in Nederland. 70 % van de middenstanders in de traditiole economie gaan binnen 5 jaar failliet, dus bij ons bedrijf mislukken er ook mensen die gestart zijn. Is jou glas halfvol of halfleeg?

De uitnodiging om je te verdiepen in een bedrijf dat je in de toekomst nog vele keren positief in het nieuws zult krijgen, blijft staan. De oprichters hebben in amerika in 1992 de Medal of Freedom ontvangen voor het gehanteerde bedrijfsconcept.

De laatste reactie van mijn kant:

Beste G.,

Zoals ik al zei zal ik geen gebruik maken van je uitnodiging. Uit je reactie blijkt nogmaals dat je totaal geen oog hebt voor wat er geschreven wordt en alleen maar bezig bent met zieltjes te winnen. Zo jammer dat het steeds maar niet gaat over het product. Hoe komt het dat jullie producten niet gewoon bij de groter drogisterijen ketens liggen. Als je die binnen fiets heb je nog hogere marges en heb je niet 2000 distribiteurs nodig in
Nederland waardoor de winst verwaterd. Het blijkt daaruit dat het nogmaals gaat om het winnen van deelnemers en niet om het winnen van klanten. En dat het produkt het verkopen van trainingen en het verkopen van ditributeurschappen is. Op geen van de gratis verstrekte site staan de produkten centraal en de produkten staan meestal ergen ver achteraan. Al die site hebben maar 1 doel … zieltjes winnen.
Zie je dat zelf dan niet? En het dan ook nog jouw bedrijf noemen haha erg lollig. Maar voor een plattelandsjongere heb je het nog ver geschopt! Ook nog even achter die freedom medal aangegaan en die is ook nergens op het net te vinden in combinatie met Win of de namen van de oprichters. Ook op de Win homepage is daar niks over te vinden en je zou toch zeggen dat het wel de moeite van het vermelden waard is. Inmiddels ben ik er nog verder ingedoken en heb nog meer info betreffende WIN gevonden die niet echt rooskleurig is. Onderzoeken naar malversaties en meer van dat soort gedoe. Ik wordt er echt een beetje onpasselijk van.

Kwam ook nog een aardig stukje tegen over hoe het nu werkt of beter gezegd niet werkt:

De hoogte van de verkoopprijs wordt grotendeels bepaald door de hoge kosten voor distributie, opslag, groothandel, detailhandel, marketing en reclame. Totaal maken deze kosten ongeveer 70% van de verkoopprijs uit.

Door inkorten van het distributiek****, met andere woorden; door rechtstreekse inkoop bij WIN komen déze kosten te vervallen.

Dit stukje propagandatekst, waarbij de firmanaam en passant gedropt wordt, is een schoolvoorbeeld van de MLM-“voorlichting”. Natuurlijk vervallen de reclamekosten voor het bedrijf, want de onafhankelijke vertegenwoordiger moet zèlf al zijn reclamemateriaal en advertenties betalen. Natuurlijk vervalt een deel van de opslagkosten, wanneer de onafhankelijke vertegenwoordiger het op zolder of in de garage opslaat. Natuurlijk zijn de kosten lager wanneer die vertegenwoordiger het risico loopt om met de spullen te blijven zitten. En dat dit kan, komt omdat er geen enkele rayonbescherming bestaat. Kijk eens wat er op E-bay en dergelijke sites door wanhopige distributeurs wordt aangeboden aan bijv. Herbalife spullen.

MLM is een volstrekt legale en aanvaardbare verkoopmethode, zolang deze wordt gehanteerd door gewetensvolle mensen, met morele normen die niet toestaan dat zij een ander verleiden om een onverantwoorde voorraad in te slaan om “op te klimmen”. Die niet proberen om zoveel mogelijk mensen in hun downline te krijgen, ook al deugen die mensen helemaal niet voor MLM. Een goed MLM bedrijf staat of valt met het eigen fatsoen en dat van de distributeurs. Maar dat geldt ook voor gewone bedrijven. Een piramidespel of -bedrijf weet niet eens wat fatsoen is!

Advertenties

Acties

Informatie

23 responses

8 05 2008
D.

Beste Oli4B,
Het is inderdaad jammer dat je sites bent tegen gekomen van WIN distribiteurs waarin het werven van deelnemers belangrijker wordt gevonden dan het aanprijzen van de producten. Door het hele bedrijf heen wordt er steeds gepusht naar de leden dat het om de producten gaat en dat je netwerkkring dan vanzelf komt omdat ze geloven in de producten.

Alle sites lijken zo op elkaar omdat je bij WIN allemaal een standaardwebsite krijgt. ;)

J.D.

4 04 2009
Martien

Beste,

Ik ben vandaag op bezoek geweest bij een WIN verkoper. Als ik dit lees, schrik ik er wel van. Ik denk overigens dat het MLM concept wel werkt. Op deze manier zijn er in principe geen reklame kosten. Echter, wat ik niet begrijp is waarom de producten bij WIN juist duurder zijn dan bij een traditioneel bedrijf. Dit zou toch juist niet zo moeten zijn?

Groeten,
Martien

15 12 2009
Pieter

Beste mensen,
Waarom oordelen mensen over dingen die zij nog niet helemaal schijnen te begrijpen. Waarom noemt iemand een manier van ondernemen die al meer als 65 jaar bestaat nog steeds een piramide spel? MLM is en wordt de toekomst van ondernemen! Wat betreft prijzen, een Mercedes kost ook meer als een Skoda!
Ga ook eens kijken bij de traditionele ondernemers in het MKB, ga eens langs bij de kvk dan zul je zien dat meer als 90% van de gestarte ondernemingen zijn gestrand binnen 5jaar!

Ik vind het zo jammer dat mensen zo negatief zijn naar mensen die actie ondernemen, juist die mensen hebben wij allemaal nodig, ongeacht wat ze ondernemen. Als je niets doet zul je ook geen fouten maken! En als je geen fouten durft te maken zul je niets leren.

Ja heel veel mensen struikelen in MLM, maar dit heeft niets te maken met MLM het heeft alles te maken met die mensen. Er is niets mis met Herbalife, Tupperware, For ever living etc. Dit zijn bedrijven die er niet om liegen. Denk je dat deze een bestaans recht zouden hebben als er dingen niet klopte?
Herbalife is zelfs beurs genoteerd! Als jij werkt werkt MLM doe jij niets ontvang je niets!

Heeft niets te maken met product of prijzen maar alles met jou!!

Wil je veel korting zul je veel moeten kopen maar dat hoeft niet! Is dat in de winkel niet het zelfde?

Veel ondernemers plezier gewenst! en zet hem op!!
gr.
Pieter

18 02 2010
Willem

Vreemd toch dat MLM zo veel kritiek krijgt, denk je nu echt dat je t-shirt van 40 euro niet is gemaakt in Bangladesh voor 1 euro en dat er onderweg 10 mensen geld op hebben verdiend. Of de Pharmacie die gigantisch veel geld verdienen op het verkopen van chemische medicijnen met alle nadelen ervan. Denk je nu echt, als je voor een baas werkt, dat die niet meer verdient dan jezelf en dat die geen geld verdient op jouw goede werk. Ik zie niet echt een verschil, tenzij onze wereld ineens zo heilig is geworden dat MLM onethisch is een de rest ok !
MLM’ers , ga ervoor, verdien veel geld, geef het ook uit en laat anderen geld verdienen door jouw aankopen, laat de economie terug draaien en laat je niet ontmoedigen door negativisten en passievelingen.

15 09 2014
jasper

Helemaal mee eens. Hier een voorbeeld: Zo kost een pot multivitamine (Solgar Omnium)van in Nederland het allerduurste merk zo’n 175 euro, diezelfde pot koop je online in de usa voor nog geen 60 tientjes, verschil 125 euro (kassa !!!) (oja, verzenden naar nederland kost daar 8 dollar) zit ook een mega marge op en in dit geval gaat het om een product welke gewoon in de winkel wordt verkocht, dus niet via mlm. zie hier het bewijs: http://www.iherb.com/solgar-omnium-phytonutrient-rich-multiple-vitamin-and-mineral-formula-180-tablets/18053#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=omnium&rc=4&sr=null&ic=1?rcode=rav941
overigens heeft WIN ook hele goede voedingssupplementen. doordat het soms een beetje ongelukkig wordt neergezet krijgt het onterecht een slechte naam. Je denkt voor een sollicitatiegesprek te komen, gaat het om een business opportunity. Dat is vragen om problemen. just my 2 cents

6 05 2010
Debbie

Je kunt in de gewone winkels als kruidvat en etos bv dagcremes kopen van 2 euro maar bij winkels als douglas ed, zijn ook dagcremes te koop van rond de 160 euro. Het zit beide in een potje en het belooft beide goed voor je huid te zijn, wij kunnen het zelf niet goed beoordelen op kwaliteit, anders dan zel te proberen en toch worden beide producten verkocht. Waarom zou een heel goed gekwalificeerd product van WIN dan niet veel mogen kosten? Als het in de winkel zou moeten liggen zou het nog eens 70% duurder moeten zijn en dus onbetaalbaar worden voor de meeste mensen (denk aan de dure cremes bij douglas en andere duurdere parfumeries). Nu kan bijna iedereen nog gebruik maken van een goed product omdat er kosten geschrapt worden door het systeem van MLM.

Veel mensen zijn voornamelijk sceptisch over deze bedrijfsvorm door de gedachte aan de negatieve media-aandacht die de piramidespellen hebben veroorzaakt en die een afgeleiding zijn van MLM. Deze twee vormen worden daardoor helaas vaak over een kam geschoren. Het komt dus voort uit angst en onwetendheid en het bewijs van mislukkende ondernemers, maar die heb je dus overal, ook in het bedrijfsleven buiten mlm. Niet iedereen is nu eenmaal in de wieg gelegd een ondernemer te zijn! Laat je dus niet alles wijsmaken en probeer zelf ook door hard werken een netwerk op te bouwen, daar ligt de toekomst van de bedrijfsvoering! Of onderken dat je geen ondernemer bent en blijf loonslaaf!

6 05 2010
Oli4b

Blijf reageren, jullie hebben nog steeds niet door hoe erg jullie jezelf te kakken zetten en debbie38 ga je volgend jaar een nieuw emailadres nemen als je 39 wordt? Lees het initiële artikel eens en reageer daarop oa dat WIN in amerika nauwelijks volume heeft. Het is fake en het is puur marketing. Alleen de toplaag verdiend de rest is loonslaaf en kan er zichzelf niet van bedruipen. Ergste is nog wel dat de gedupeerden niet openbaar durven te reageren.

24 08 2011
Parsifal

Heb jij niks beters te doen dan jaloers zijn op mensen die actief zijn met MLM? Laat alsjeblieft mensen zelf hun keuze maken, ook in MLM is het afhankelijk van de inzet of je er een succesvol “bedrijf” van kunt maken net als bij het traditionele ondernemen.

Mensen die falen krijgen inderdaad een slecht beeld van MLM, of het nou een MLM bedrijf is om een traditioneel bedrijf het gaat puur om de inzet, ga je er niet voor 100% voor en ben je niet bereid tijd en ja een kapitaal te investeren in een bedrijf dan zal elke ondernemer met ervaring je vertellen dat het niet wat gaat worden!

Verzin alsjeblieft een anders tijdverdrijf dan je te bemoeien met anderen!

24 08 2011
Oli4B

@Parsifal @Parsival (welke naam is het, beetje in de war?!)
Jaloers te zijn, waar haal je dat uit? Ik heb erg met jullie te doen.
Ten eerste u bemoeit zich met anderen op mijn blog, gevalletje pot verwijt de ketel.
Ik wil heel graag zelf een keuze maken en daarom is het goed om ook een tegengeluid te laten horen en hen niet over te leveren aan de gehersenspoelde zombies van MLM. U sterkt mij alleen om hiermee door te gaan. U schrijven bewijst wederom hoe ziek de organisatie is.

16 06 2010
claudiabussemaker

Ja, ik ben zelf ook distributeur bij WIN en nee, ik ga je zieltje niet proberen te winnen ;-)
Jammer dat je er zo over denkt. De eerste keer dat ik meegevraagd werd voor een presentatie dacht ik ook, wat is dit nou weer.
Maar ik had beloofd te luisteren en dat heb ik ook gedaan. Ook was ik ontzettend sceptisch over de producten maar ik kreeg een proefpakket aangeboden om te proberen. Ik viel af ( was hoognodig ook ;-) ) en ik kreeg een energieproduct wat ik met name nam als ik moe werd tijdens het rijden op de vrachtwagen ging gebruiken. Ook ik heb het hele internet afgegoogled en duizenden vragen gesteld. Maar wist je dat zelfs oud president Clinton, Robert Kiyosaki en Donald Trump op youtube MLM neerzetten als de toekomst in het ondernemen? Ik ben bang dat je het concept van WIN een beetje door de war haalt met de ondernemers die je tot nu toe bent tegengekomen. Ook in een AH ( om maar wat te noemen) zul je goede en ethisch correcte en slechte incorrecte ondernemers tegenkomen. Iets wat ‘fake’ is, zoals je schrijft, bestaat niet al sinds 1992 en zal ook zeeeeker niet terecht komen op antidoping.nl (website van het nzvt voor topsport) Ook kom je niet zomaar twee jaar op rij terecht in MT500 ( management team) Ook ‘de toplaag verdient de rest is loonslaaf’ laat jammergenoeg zien dat je slecht geinformeerd bent. Zowieso ben je niemands werknemer en ben je zelf verantwoordelijk voor je inzet. En daarin zit t m of je erin zult slagen of niet. Niet in het concept. Je hebt bij WIN geen verborgen kosten, je beslist zelf wat je wel of niet investeert.
Ik vind het zo zonde dat je je ontzettend over iets opwindt waar je je niet in verdiept hebt. Commentaar geven is zo makkelijk. Ga desnoods naar zo’n presentatie en laat daar ALLE kritische vragen die je hebt los! Graag zelfs! Een kritisch oog is altijd belangrijk. Maar een eerlijk oog ook. Durf dan ook toe te geven waar je wel en ook waar je geen gelijk had. Schrijf je je blog dan nog eens? Ik ben heel benieuwd wat je dan zult schrijven en dat meen ik oprecht, het zal onderbouwd en kritisch zijn en je zult echt iets te melden hebben! Als ik op tros radar wel eens lees dan lach ik me suf! Mensen die allemaal commentaar hebben en al helemaal denken te weten wat MLM of WIN is, maar zijn ze ooit naar een presentatie geweest om te kijken of ze gelijk hadden? Nee! Tsja, zo kan ik ook makkelijk conclusies trekken en napraten…. Ga dan daarheen en oordeel DAN.

24 08 2011
Parsifal

Helaas hebben we hier te maken met iemand die absoluut niks beters te doen heeft, en aan zijn reactie te zien weet hij ook niet precies meer wat hij moet zeggen. Ik hoop dat hij snel iets nuttigs vind om te doen, waarschijnlijk was hij opzoek naar werk en heeft hij van de cijfertjes gezien en is hij een beetje in de war geraakt. Misschien last van faalangst, en ook niet echt sociaal aan die foto te zien. Win is ook niks voor hem..

Het zegt al genoeg dat hij hiervoor een hosting en een domeinnaam heeft aangevraagd…

Ik ben zelf ook sinds kort actief met win, ik ben zelf meer digitaal actief om de producten te promoten. Succes met het ondernemen!

p.s. Bekijk de website http://www.verbandvet.net maar, het is nog meer een voor proefje.

24 08 2011
Oli4B

Een hosting en domein naam heb aangevraagd? Hoe kom je daarbij. Ik heb een gratis weblog op het domein wordpress. En in mijn domein staat niks over MLM. Verder hou ik mij hier al jaren niet meer mee bezig. Deze blogpost is al dik 8 jaar oud. En die MLM-ers die hier steeds weer reageren houden het levendig en zorgen dat deze post hoog in google blijft, dank daarvoor.
U is pas net actief, dat verklaart ook uw dikke oogkleppen. Kom alsjeblieft over een jaartje of twee terug als je berooid bent, dan mag je op mijn schouder uithuilen.

5 07 2014
G

Precies!

13 07 2010
Oli4b

@claudia ik heb via de mail en telefoon meer dan genoeg contacten gehad met WIN figuren en mensen die er mee gestopt zijn. Verder was het ook interesting op WIN te googlen, dan is het ook al snel duidelijk.

11 11 2011
Karel van der Graaf

MLM kan werken maar WIN niet.

Andere MLM bedrijven investeren in infrastructuur en WIN niet. Herbalife, Forever Living Products, etc. hebben miljarden omzetten in vele landen. Er staan grote organisaties die de zelfstandig distributeurs begeleiden. Bij WIN is er niemand. WIN draait slechts enkele miljoenen. WIN groeit ook niet. WIN draait enigszins in de VS en Nederland. De rest is marginaal. En dat na bijna 20 jaar.

De WIN producten zijn aantoonbaar veel te duur. Ze hebben ook geen naamsbekendheid.

WIN ( Ralph en Cathy Oats ) is niet geinteresseerd in het belang van de zelfstandig distributeurs. Ze hebben alleen hun eigen belang en dat is zoveel mogelijk geld uit de distributeurs trekken. Op volstrekt willekeurige manier veranderen ze de voorwaarden en het compensatieplan. Voor alles moet de hoofdprijs worden betaald. en als je niet meedoet hoor je er niet bij.

Waar het echt fout gaat is dat je geadviseerd wordt, zo niet gedwongen wordt, voor hoge bedragen in te kopen, 5.000 euro, 20.000 euro, 30.000, euro 40.000 euro, ja zelfs voor 200.000 en 400.000 euro. Als je de inkoop hebt gedaan laat degene die je geintroduceerd heeft je vallen als een baksteen ( hij is op zoek naar het volgende slachtoffer ) en kun je het verder zelf uitzoeken.

De bedrijfspresentaties tonen verdien mogelijkheden die nog nooit iemand in Nederland en in de VS zijn gerealiseerd. Ze zijn uiterst misleidend.

Wat ook nooit verteld wordt is dat je voor de inkomsten over de verkopen van de groep distributeurs die jij opbouwt je wel iedere maand zelf een minimale omzet moet doen van ten minste 5.000 euro ( na korting 3.000 euro ), en in de hoogste positie zelfs 15.000 euro ( na korting 9.000 euro ). Daar kom je pas achter als je eerst de aanschaf van de producten hebt gedaan maar dan is het al te laat.

Door het gedrag van vele distributeurs binnen WIN zijn vele mensen in financiele problemen geraakt. Mensen hebben veel geld verloren. een behoorlijk aantal is aan de bedelstaf geraakt. Ook hebben ze in voorkomende gevallen hun huis moeten verkopen.

Er is 1 persoon in Nederland ( Paul Gebbink ) die goed verdient aan WIN, enkele aardig, de rest niet. De tweede laag, die allemaal al ruim meer dan 10 jaar bezig zijn, woont nog allemaal in armetierige huurhuizen.

Het is bekend dat zelfstandig distributeurs elkaar bedonderen. Met name de ouderen bedriegen de nieuwe toetreders. O.a. Hans Schuurman in Vlaardingen is in dit verband een recidivist.

Ralph Oats verkondigt dat je met WIN vroeg kunt stoppen. Hij is 72 jaar en moet nog steeds werken. Bovendien als hij stopt is er geen opvolger. De continuiteit van WIN is in groot gevaar. Er is niemand binnen WIN noch binnen de distributeurs groep die het stokje kan overnemen.

WIN is een gotspe. Ralph en Cathy Oats en de ervaren distributeurs hebben een gewetenloosheid die zijn grenzen niet kent. Ze gaan gewoon door met het vertellen van onwaarheden en het verschaffen van onjuiste informatie ten behoeve van hun eigen portemonaie. Het heeft geleid tot vele schrijnende gevallen van geldverlies en armoede. Aan de andere kant zijn velen ook gestopt omdat ze niet langer onwetende nieuwkomers wilden belazeren. Ik kan iedereen maar 1 advies geven. Nooit aan beginnen.

11 07 2012
Marleen

Beste Karel,

Hoe kan ik in contact met jou komen. Ik ben benaderd door deze Hans S. en wil graag meer weten.

Dank alvast. En Oli4b: sorry dat dit via jouw blog moet.

23 11 2012
Sjaak

heb ook WIN gedaan, verdiende binnen no time 20.000 euro per maand. Ben er mee gestopt, was veel te makkelijk allemaal.
geen uitdaging meer. Heb van alles ondernomen in mijn leven. Veel bedrijven opgezet. WIN is niks anders dan een normaal bedrijf, veel zieltjes lees klanten winnen. Onzin verkopen, zoals bij ieder product gebeurt, wat je op de reclame ziet. Maar ja dat werkt he. En nee mensen geld uit de zak kloppen is helemaal niet nodig. Ze doen het allemaal uit eigen vrije wil. Zonder die mensen die net zo succesvol waren als ik had ik het nooit gered. En Paul Gebbink is een topper, maar niet zonder andere toppers, want wat dat betreft is WIN een uniek systeem, waar iedereen dezelfde kansen heeft en niet zoals in een gewoon bedrijf waar dat zeker niet is en nooit het geval zal zijn. Ik kan het iedereen met een beetje lef en gevoel voor mensen zeker aanraden.

5 07 2014
G

Hahaha, laat me niet lachen, je verhaal klopt van geen kanten.

Dream on!

26 04 2014
Koos Werkloos

Beste allemaal,

Onlangs ben ik benaderd door Beyuna. Een bedrijf dat voedingssupplementen maakt. Met als directeur Paul Gebbink.
Ik ben een aantal keer bij een presentatie geweest en herken daar heel veel dingen in die ik lees over WIN…
Zijn er onlangs meer mensen benaderd door Beyuna? En wat is jullie gevoel hierbij?

5 07 2014
G

Niet aan beginnen!

Vroeger gaf P.Gebbink zijn presentatie’s bij hem thuis ( begin periode), ook ik ben bij hem thuis geweest.
Ze houden je een hele vette vis voor (Geweldige cruises, mooie vakantie’s en een leven in luxe).
Voor mij was het duidelijk, het ging niet om de produkten het ging erom of jij wilde inversteren!

Helaas zijn verschillende mensen die ik ken er wel in getrapt, ze zagen zichzelf al hangen tussen de palmbomen.

Laat je niet gek maken!

En …. oja Beyuna is de opvolger van WIN want, er zijn zoveel mensen in WIN getrapt dat er mey Beyuna ook nog wel wat te halen valt!

Succes!

12 07 2014
http://bigbadreef.com/blog/view/64077/cerrajeros-madrid-626-doscientos-trescientos-noventa-y-tres

You are so cool! I do not suppose I have read something like this before.

So good to discover another person with a few unique thoughts on this topic.
Really.. thanks for starting this up. This web site is something
that is required on the internet, someone
with a bit of originality!

14 07 2014
xena

Al is dit een oude blog, toch wil ik even reageren.
Wat de boer niet kent…dat vreet hij niet, is een oud gezegde. Het is heel duidelijk dat de schrijver van deze blog een klok heeft horen luiden, maar geen weet heeft van waar de klepel hangt en dat is erg jammer.
Producten die via mond op mond reclame verkocht worden met name MOETEN wel goed zijn, wat heeft het voor zin om daar op dag 1 tot in den treuren over te vertellen? Daar zijn productdagen of avonden voor immers. Wat is er mis mee op mensen een zakelijke mogelijkheid aan te bieden waar ze nauwelijks wat voor hoeven te investeren? Het feit dat je belachelijke bedragen noemt geeft al aan dat je enkel de klok hebt horen luiden. Je kunt voor een paar tientjes een professionele webshop krijgen kant en klaar met eigen inbreng en diverse betaalmogelijkheden, probeer dat maar eens elders te krijgen voor dat geld! Verder bepaal je zelf wat je kunt investeren en voorraden aanhouden is nergens voor nodig omdat je bij WIN niet zelf met producten loopt te leuren, daar is de webshop voor en die bestellingen worden gedropshipped rechtstreeks van het magazijn naar de klant. Geweldig makkelijk. De enige kosten die je maakt zijn die van de producten die je zelf gebruikt en dat kan al 1 potje van 15 euro zijn, plus wat samples omdat je mensen wilt laten ervaren wat ze doen alvorens ze tot aankoop overgaan. Ik weet dat veel mensen blij zijn om met veel vrijheid geld te verdienen en daarbij ook anderen kunnen helpen dit te doen. MLM is een fantastische ondernemingsmanier voor diegenen die het leuk vinden om andere mensen te helpen en die kunnen netwerken. HEt is niet voor de muurbloempjes onder ons, of voor de egotrippers die niemand wat gunnen, want dit is teamwork ten top! Natuurlijk zijn er mensen die zich verkeken hebben om het concept en natuurlijk geven die af op het bedrijf ipv naar hun eigen geschiktheid voor mlm te kijken. Bij WIN krijg je geen geld als iemand een handtekening zet om distributeur te worden, maar je ontvangt pas wat als de ander ook succesvol is en omzet heeft gemaakt.
En ja, je kunt natuurlijk 40.000 euro ofzo investeren, maar sorry dat is dan je eigen schuld hoor, want je kunt volume korting ook op ander manieren krijgen, zonder dat je bang moet zijn dat je voor zoveel geld aan producten blijft zitten. Mensen die denken “dit wel even te doen”‘ komen aldus op de koffie en dan is WIN natuurlijk de boosdoener! Niemand kan gedwongen worden iets tegen zijn zin/budget in te doen!
Xena.

20 07 2017

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s




%d bloggers liken dit: